تا 20% تخفیف در لوازم تحریر

اولین تصویر آیفون 16 حتی بزرگتر از آیفون 15 پرومکس!

امروز توجه شما را جلب می‌کنیم به آیفون 16 پرو مکس که انتظار می‌رود در پاییز سال 2024 عرضه شود. رندرهای زیر مبتنی بر طراحی به کمک کامپیوتر هستند که به وسیله آن آیفون 15 پرو مکس و آیفون 16 پرو مکس / اولترا را در کنار هم نشان می‌دهند. به این ترتیب به وضوح افزایش اندازه آیفون 16 اولترا را که اخیراً شایعه شده است را می‌توانیم تجسم کنید. آیفون 16 پرو نیز در مقایسه با آیفون 15 پرو رشد خواهد کرد، اما حداقل این یکی بهانه خوبی دارد زیرا لنز زوم پریسکوپ را در خود جای داده و ظاهراً به همین دلیل است.
اولین تصویر آیفون 15 و 16 مقایسه آیفون 15 و 16

خانواده آیفون 15 قراره که پاییز امسال وارد بازار شوند. با این که هنوز چند ماه دیگه مونده، امروز توجه شما را جلب می‌کنیم به آیفون 16 پرو مکس که انتظار می‌رود در پاییز سال 2024 عرضه شود. در حالی که امسال اینطور شایعه شده که شرکت اپل همچنان به برند Pro Max پایبند است، ظاهراً این شانس وجود خواهد داشت که در سال آینده این موضوع تغییر کند، زمانی که می‌توانیم شاهد جایگزینی iPhone 16 Ultra به جای iPhone 15 Pro Max باشیم.

رندرهای زیر مبتنی بر طراحی به کمک کامپیوتر هستند که به وسیله آن آیفون 15 پرو مکس و آیفون 16 پرو مکس / اولترا را در کنار هم نشان می‌دهند. به این ترتیب به وضوح افزایش اندازه آیفون 16 اولترا را که اخیراً شایعه شده است را می‌توانیم تجسم کنید.

 

 

مقایسه آیفون 15 و آیفون 16

 

 

صفحه نمایش 6.9 اینچی بسیار بلندتر از حالت قبل خود خواهد بود، اما همچنان عریض‌تر نیز به نظر می‌رسد. برآوردها عرض آیفون 15 پرو مکس را 76.7 میلی متر می دانند، در حالی که ظاهراً آیفون 16 اولترا 77.2 میلی متر خواهد بود. این در انتهای بسیار دور چیزی است که برای اکثر مردم احساس راحتی می کند، و اپل در حال پیشبرد همه چیز است.

گفته می شود آیفون 15 پرو مکس حدود 159.8 میلی متر قد دارد، در حالی که قد جانشین آن به 165 میلی‌متر خواهد رسید. این یک تغییر بسیار مهم است، به خصوص برای اپل، شرکتی که به خاطر محافظه کاری در چنین مواردی شناخته می شود. آیفون 16 پرو نیز در مقایسه با آیفون 15 پرو رشد خواهد کرد، اما حداقل این یکی بهانه خوبی دارد زیرا لنز زوم پریسکوپ را در خود جای داده و ظاهراً به همین دلیل است.

 

 

اندازه صفحه نمایش آیفون 16

 

 

از سوی دیگر، آیفون 15 پرو مکس قبلاً یک لنز زوم پریسکوپ در بدنه خود قرار می‌دهد، بنابراین مشخص نیست که چرا آیفون 16 پرو مکس باید حتی بزرگتر باشد.

البته، هنوز شایعات زیادی است و خیلی زود است که قضاوت کنیم،  هنوز حدود 14 ماه دیگر به معرفی خانواده آیفون 16 باقی مانده است. بنابراین بدون شک اطلاعات بیشتری در آینده منتشر خواهد شد. گوش به زنگ آخرین اخبار  باشید.

 

منبع

دیدگاه‌های نوشته

دسته‌های محصولات

محصولات