فروشگاه اینترنتی دیجی رشت تنها به منظور ثبت سفارش و ارسال کالا، نظرات و یا استفاده از برخی از امکانات سایت، از کاربران خود اطلاعاتی را درخواست نموده تا بتواند خدماتی با بالاترین اطمینان و امنیت را فراهم کند.

مشتریان صحت اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت سفارش از جمله نام، آدرس و تلفن را تایید می کنند و دیجی رشت با ارسال کد پیامکی تایید شماره همراه کاربر را اعتبارسنجی خواهد کرد. اگر در زمان ثبت سفارش اطلاعات ناقص درج شده باشد دیجی رشت برای اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش و همچنین جلوگیری از مشکلات احتمالی در ارسال سفارش می‌تواند از مشتریان، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

قابل ذکر است که اگر مشتریان نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند این اطلاعات تنها برای ارسال همان سفارش مورد نظر، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور بر عهده کاربران است و کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی فاش کنند.

به دلیل اینکه ایجاد حساب کاربری در دیجی رشت تنها با شماره همراه امکان پذیر است، در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی را ثبت نمایند.

دیجی رشت ضمن احترام به حریم شخصی و خصوصی کاربران، هویت شخصی کاربران خود را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای دیجی رشت وجود نخواهد داشت و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

دیجی رشت برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید دیجی رشت برای ارتباط با مشتریان پایگاه رسمی سایت به نشانی www.digirasht.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در وب سایت، با کاربران و مشتریان تماس نمی‌‏گیریم. دیجی رشت هیچگونه سایت اینترنتی به غیر از آدرس اینترنتی www.digirasht.com نداشته و کاربران تنها از طریق این وبگاه و شماره های موجود در بخش تماس با ما می توانند برای برقراری ارتباط استفاده نمایند.